Névjegykártya Bolt

Segítség

1. A Megrendelés folyamata

2. Szerkesztés

3. A nyomdai kivitelezésről

4. Fizetési módok

5. Kiszállítás

6. Reklamációk - Adatvédelem


 1. A megrendelés folyamata

1.1. A névjegykártya megrendelés folyamata:

2. Szerkesztés

2.1. Saját arculatú terméket szeretnék. El tudják készíteni és feltenni a honlapra?

Igen, van lehetőség a sablonoktól eltérő grafikájú termékek használatára. Természetesen mi is el tudjuk készíteni az elképzeléseid szerint. Vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@nevjegykartyabolt.hu e-mailen, vagy munkaidőben - hétköznap 8.00-16.00 óra között - telefonon.

2.2. Saját arculatú terméket szeretnék használni. Más is hozzá tud férni?

Nem. Amennyiben a kész sablonoktól eltérő, saját arculatú terméked van azt kizárólag Te tudod használni. Bejelentkezésed után, a saját sablonok között fogod megtalálni. Ezt más nem láthatja csak Te és mi.

 

2.3. Hogyan tudom kiválasztani a terméktípust?

A főoldalon, a bal oldali Termékek menüpontokra kattintva választhatsz, hogy névjegykártyát, meghívót, levélpapírt, borítékot vagy esküvői termékeket szeretnél.

2.4. Hogyan tudok egy terméktípuson belül választani a kész mintasablonok között?

Miután kiválasztottad milyen terméktípust szeretnél, a baloldalon új menüpontok jelennek meg. Ezek témakörönként csoportosítva több tucat előre elkészített sablont tartalmaznak. Ha rákattintassz valamelyikre, a képernyőn megjelennek a sablonok képei. Ezeket, a Nagyít gombra kattintva nagyobb méretben is megnézheted. A Kiválaszt gombra kattintva választhatod ki, a Neked tetsző mintasablont.

2.5. Hogyan tudom kiválasztani, hogy álló vagy fekvő legyen a termék?

A terméktípus kiválasztása után megjelenik két választó mező: álló vagy fekvő formátumú terméket szeretnél? Jelöld be a Neked tetszőt!

2.6. Hogyan tudom meghatározni, hogy színes vagy fekete-fehér nyomatot szeretnék?

Az álló vagy fekvő formátumú termék kiválasztása alatt megjelenik két választó mező: fekete-fehér vagy színes nyomatot szeretnél? Jelöld be a Neked tetszőt! 
Az esküvői termékek esetében a "Nyomat színe" mezőben tudsz választani, hogy fekete, színes vagy arany/ezüst nyomatot szeretnél.

2.7. Hogyan választhatok színt?

A szerkesztés 3. lépésénél, a "Színezd be" oldalon van erre lehetőséged, de csak a színes névjegyek esetében. A bal oldalon találod a terméken szereplő sorokat a hozzájuk rendelhető színekkel. Kattints a színre és a legördülő listából válaszd ki a Neked tetszőt. Végül kattincs alul az Alkalmaz gombra, hogy a képernyőn is megjelenjenek a változások. Ne vidd túlzásba! Sok szín zavaró lehet! Ha rendeltél Mintakollekciót, inkább onnan válaszd ki a színeket, mert a képernyő eltorzíthatja! 
Az esküvői termékek esetében az "Egyéb különleges kívánság..." mezőbe írd be a kért színt.

2.8. Hogyan választhatok betűtípust?

A szerkesztés 3. lépésénél, a "Színezd be" oldalon van erre lehetőséged. A bal oldalon találod meg a terméken szereplő sorokat, a hozzájuk rendelhető betűtípusokkal. Kattints a betűtípusra és a legördülő listából válaszd ki a Neked tetszőt. Végül kattincs alul az Alkalmaz gombra, hogy a képernyőn is megjelenjenek a változások. Ne vidd túlzásba! Sok betűtípus egy terméken zavaró lehet!
Az esküvői termékek esetében a "Betűtípus" mezőben választhatod ki a kért betűtípust.

2.9. Van lehetőség a választható betűtípusok helyett mást alkalmazni?

Igen. Amennyiben nem felelnek meg Neked a honlapon található betűtípusok, lehetőséged van saját betűtípus használatára. Feltöltéséhez először e-mailen el kell küldened nekünk a fontokat, amit mi felinstallálunk a rendszerre. Ezt követően használhatod őket, de csak Te, más nem fogja látni. Kérünk, hogy kizárólag jogtiszta betűt küldj el! A betűtípus elküldésével egyúttal elismered, hogy az a Te saját tulajdonod, a használatából eredő minden esetleges jogi következmény csak és kizárólag Téged terhel!

2.10. A sablonok között nem szereplő, általam más módon megszerkesztett terméket is ki tudnak nyomtatni?

Igen. Elküldheted a saját szerkesztésű sablonodat is. Fontos, hogy 1:1 arányú, 300 dpi felbontású jpg filet küldjél. Amennyiben kifutó a grafika, úgy minden oldalon 2-2 mm rátöltést használj. Ajánljuk, hogy ilyen esetben először vedd fel velünk a kapcsolatot az esetleges hibák elkerülésére.

2.11. Fel tudom tölteni saját cégemblémánkat?

Igen. Van lehetőség saját embléma feltöltésére, az erre a célra kialakított sablonoknál. Fontos, hogy 1:1 méretű, 300 dpi felbontású jpg kiterjesztésű file-t küldjél.

2.12. A monitoron szereplő MINTA felirat a készterméken is látható lesz?

Nem. A "MINTA" felirat a készterméken nem fog szerepelni.

3. A nyomdai kivitelezésről

3.1. Milyen nyomdai technikával készülnek a termékek?

Digitális nyomással, 4 szín color (CMYK) eljárással. Az eljárás azon alapul, hogy a színeket 4 alapszínből (cyan, magenta, yellow, black) elő lehet állítani. A mellékelt ábra bemutatja a folyamatot.

specs_6_1_1.jpg

3.2. Van lehetőség más nyomdai eljárás használatára?

Igen. Van lehetőség más nyomdai eljárással (ofszet vagy szita) készíteni a terméket. Ebben az esetben az ár egyedileg kerül kiszámításra és a honlapon található áraktól lényegesen magasabb lesz.

3.3. Van lehetőség a választható színek helyett mást használni?

Csak egyedi elbírálás alapján lehetőség a honlapon választható színek helyett mást alkalmazni.

3.4. Van lehetőség direkt színek használatára?

Nincs. Csak ofszet és szita nyomás esetén (lásd még: 3.3. pont).

3.5. Pontosan azt a színt kapjuk nyomtatásban, amit a monitoron látunk?

Sajnos nem 100%-ig azonos az egyezőség. Ennek oka, a monitorok különböző beállítása. A képernyődön látható színek nem feltétlenül egyeznek meg a nyomógépünk által előállított színekkel.

3.6. Milyen file formátumban küldjem el saját logónkat?

1:1 arányú, 300 dpi felbontású jpg filet küldjél.

3.7. Van lehetőség a választható papírok helyett mást használni?

Nincs. Jelenleg be kell érjed a honlapon található papírfajtákkal.

3.8. Van lehetőség kétoldalas névjegykártya készítésére?

A külön megjelölt névkártyákat tudjuk kétoldalas, tehát a hátoldalon is nyomott formában elkészíteni.

3.9. Van lehetőség próbanyomat készítésére?

Igen. Tudunk próbanyomatot is készíteni, de nem minden termékről. Ha ilyen kérésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@nevjegykartyabolt.hu e-mailen, vagy munkaidőben telefonon. Azonban készülj fel arra, hogy ennek jelentős plussz költsége van.

4. Fizetési módok

4.1. Hogyan lehet kifizetni a megrendelt termékeket?

A megrendelt terméket jelenleg négyféle módon lehet kifizetni.

A., Személyesen. irodánkban a termék átvételekor.

B., Postai kézbesítés esetén postai utánvéttel a termék átvételekor.

C., Futárral történő kézbesítés esetén, a futárnak a termék átvételekor.

D., Átutalással csak egyedi elbírálás alapján, céges törzsvásárlóink fizethetnek.

4.2. Van lehetőség átutalással fizetni?

Jelenleg csak céges törzsvásárlóinknak és egyedi elbírálás alapján van lehetőségük erre.

4.3. Van lehetőség bankkártyával fizetni?

Jelenleg nincs. A későbbiek során akkor szeretnénk ezt a fizetési módot bevezetni, ha arra számottevő igény jelentkezik.

4.4. Kaphatok árkedvezményt?

Csak nagytételű megrendelés esetén, egyedi elbírálás alapján. Nagytételű megrendelésnek a honlapon található, adott terméktípusra választható legnagyobb darabszám többszöröse értendő.

5. Kiszállítás

5.1. Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?

Budapesten futárral történő kézbesítéssel (1.200 Ft bruttó) vagy postai utánvéttel, vidéken postai utánvéttel.
Telefonos egyeztetés után személyesen is átveheted irodánkban.

5.2. Mennyi idő alatt készül el a megrendelt termék?

Megrendelésedet ígyekszünk minél hamarabb teljesíteni. Az elkészítési idő általában 5 munkanap a postai szállítással együtt. Névjegykártyák esetében, Budapest területén, futárral történő kézbesítés esetén, akár akár 1 nap alatt is kézbeveheted a megrendelt terméket.

5.3. Miért kell megadnom egy elérhetőségi telefonszámot?

Az esetleges hibák tisztázása és a kézbesítés idejének egyeztetése miatt. Más okból nem fogunk zavarni. Csak munkaidőben - hétköznap 8.00-16.00 óra között - telefonálunk.

5.4. Személyesen át lehet venni az elkészült termékeket?

Igen. Telefonos egyeztetés után személyesen is átveheted irodánkban.

5.5. Mi történik, ha nem vagyok a szállítási címen a megbeszélt időpontban?

Amennyiben nem vagy ott a megbeszélt időpontban és meghiúsul a kézbesítés, akkor telefonon új időpontot beszélünk meg Veled. Azonban a 2. kiszállítás díja Téged fog terhelni. Ez postai kézbesítés esetén a mindenkori postai díjtáblázat alapján kerül kiszámításra, Budapesten futárral történő kézbesítés esetén: 1.200,- Ft (bruttó).

6. Reklamáció - Adatvédelem:

6.1. Kihez fordulhatok reklamáció esetén?

Ilyen esetben vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@nevjegykartyabolt.hu e-mailen, vagy munkaidőben - hétköznap 8.00-16.00 óra között - telefonon.

6.2. Betűhiba (elírás) esetén is ki kell fizetnem a termék árát?

Igen. Mivel a termékeket Te saját magad szerkeszted, ezért az általad elkövetett elírásokért nem vállalhatunk felelősséget.

6.3. Van lehetőség a már megrendelt terméket lemondani/módosítani?

A rendelés lemondására a rendelés leadásától számított 8 órán belül van lehetőség. A lemondáshoz szükség van a megrendelés azonosítójára, mely a rendelést visszaigazoló e-mailben található. A rendelés lemondható e-mailen, vagy telefonon keresztül. Amennyiben ezen időtartam után kívánsz elállni rendelésedtől, lehetőséged van cégünk munkatársával közvetlenül egyeztetni, aki mindent megtesz azért, hogy a rendelésed teljesítését leállítsa. A futárnak átadott csomagok kiszállítását már nem áll módunkban leállítani, azt köteles vagy átvenni, melyet követően természetesen a fogyasztóvédelmi törvényben szabályozott időtartamig jogod van a bontatlan, sértetlen termék visszaküldésére, melynek ellenértékét a Szabó DTP & Nyomda Kft. 30 napon belül belül megtéríti a számodra. A megrendeléstől való elállás költsége Téged terhel!

6.4. Ki kaphatja meg a megrendeléskor megadott adataimat?

Csak Te. Harmadik személynek/cégnek nem adjuk tovább adataidat még a Te külön kérésedre sem.

6.5. Ki láthatja az általam megrendelt terméken szereplő adatokat?

Csak Te és mi.

6.6. Felhasználják az adataimat reklámcélokra?

A megrendeléskor leadott adataidat - amennyiben erre felhatalmazást adsz - csak és kizárólag mi fogjuk felhasználni. Így előfordulhat, hogy akcióinkról e-mailt vagy levelet kapsz tőlünk. Telefonon nem fogunk zavarni. Természetesen bármikor kérheted adataid törlését.